Restauracja Szafranowy Dwór w Czeladzi

źródło:www.szafranowydwor.pl

Pierwszy raz w „Szafranowym Dworze” miałam przyjemność być jakieś 3-4 lata temu. Już wtedy lokal nie miał najniższych cen. Wchodząc do tej restauracji spodziewałam się przepychu, wnioskując z nazwy oczekiwałam tam zastać luksus. A było przeciętnie. Restauracja tak naprawdę nie wyróżniająca się niczym szczególnym, może jedynie czymś na wzór fontanny na środku jednej z sal. I właśnie ta sala jest warta uwagi bo sala gdzie spożywałam posiłek jak już wyżej napisałam nie wyróżniała się szczególnym wystrojem. Kelnerzy mili ale wprowadzali sztywną atmosferę. Prawda jest taka, że nie czułam się tam swobodnie. Zamówienie zostało zapisane bardzo szybko i pozostało mi tylko czekać na posiłek. Naczekałam się nie ukrywam, ale stek nie przygotuje się w dwie minuty. Przed posiłkiem dostaliśmy z mężem przystawkę, wielkości nakrętki od soku Kubuś, która smakowała jak tatar z makreli. Smaczne przynaję. Po prawie godzinie doczekaliśmy się naszych posiłków. Jakże było moje zaskoczenie gdy zobaczyłam wielkość porcji, która zupełnie nie była adekwatna do ceny. Zabrałam się jednak do jedzenia. Mięso miękkie i dobrze wypieczone, sos buraczano-balsamiczny bardzo smaczny, zapiekanka z ziemniaków może być. Do tego były trzy połówki karczochów. Nie wiem ale miałam wyobrażenie, że znajdę znacznie więcej na moim talerzu. Posmakowałam również posiłku mojego męża, który zamówił sobie roladę z indyka faszerowaną szpinakiem i szynką parmezańską. Ogólnie smaczne. Ale prawda jest taka, że nie wrócę do tej restauracji. Biorąc pod uwagę umiejscowienie jakim jest skupisku sklepów w M1, myślałam, że restauracja jest przystosowana na kieszeń przeciętnego Polaka, gdzie można smacznie i dobrze zjeść. Niestety ceny są europejskie a porcje małe.

JEDZENIE: *** ( 1-5 )

CZAS OBSŁUGI: 50 MIN ( W ZALEŻNOŚCI CO SIĘ ZAMAWIA )

JAKOŚĆ OBSŁUGI: ***** ( 1-5 )

WYSTRÓJ: *** ( 1-5 )

źródło:www.szafranowydwor.pl

poniedziałek, 05 lipca 2010, 9moniam

• Rastauracja Chata z Zalipia

Tym razem zachęcona wyglądem chatki na jaką stylizowana jest restauracja, postanowiłam ją odwiedzić i spróbować tutejszych specjałów. Niestety widok zupełnie ni

• Restauracja Angelo w Katowicach - Smacznego na Śląsku

Dzięki portalowi Uroda i zdrowie mogłam gościć w restauracji Angelo w Katowicach mieszczącej się przy ul. Sokolskiej 24. Dziś napiszę Wam o swoich wrażeniach.

• Restauracja Novotel w Katowicach

Źródło: http://przewodnikpopolsce.globallink.pl/novotel-katowice-centrum,2,podglad.html Jakiś czas temu miałam okazję być na szkoleniu w Katowicach, któ

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
2010/07/05 15:33:22
Witam, ja też jadłam w tej restauracji. miałam przekrój przez więcej potraw, bo gościłam tam na sylwestra 2-3 lata temu. Nazwy wyszukane i rodzaje mięs, bo na tym głównie bazowali, też wyszukane, ale nie smak i wygląd nie dorastał do samych nazw i ceny za bal, na którą składało się w pierwszej kolejności menu. Pozdrawiam.
2010/07/05 16:53:39
jak to dobrze, że się do czeladzi nie wybieram, dość mam pędzenia mojej czeladzi do roboty
Gość: Irek, *.rudaslaska.vectranet.pl
2011/08/15 18:55:11
Dzein dobry,w srode mialem przyjemnosc poznania Szafranowego Dworu.Bylismy tam szejscio osobowa grupa.Restauracja jest bardzo ladnie zrobiona,jest bardzo czysto,obsluga pierwszorzedna a obiad i deser palce lizac.Cena tych posilkow byla takze nie za wysoka.Tak wiec bardzo dziekuje za milo spedzone popoludnie i polecam wszystkim
Gość: Robert, *.ip.netia.com.pl
2012/07/10 12:23:43
byłem w Szafranowym Dworze wczoraj na szkoleniu z Firmy i musze powiedzieć że bardzo miło byliśmy zaskoczeni. Obsługa super, jedzenie również dobre. Polecam ten lokal bo na prawde warto wybrać pomiędzy fastfoodowym jedzeniem z M1 a restaurację z prawdziwym domowym jedzeniem
2013/03/24 19:13:25
Jadłam i byłam bardzo zadowolona, chociaż może niewiele próbowałam i nie mam porównania.
Gość: kamaaaa, *.cable.smsnet.pl
2014/01/25 19:38:00
byliśmy na sylwestrze 2013.
muzyka - dobry
wodzirej- bardzo dobry
obsługa - pierwsza klasa!
jedzenie- jak dla Nas słabe. niedoprawione i zimne.
a co do kultury szanownego pana dyrektora hotelu to poniżej krytyki.
goście traktowanie na różnym poziomie- w zależności od tzn "VIP`a"
jak dla Nas rozczarowanie. Lokal bazuje na renomie która gdzieś zanika.
Gość: kaenzet, *.dynamic.chello.pl
2014/10/18 10:55:23
Witam. Niestety bardzo się zawiodłem na restauracji. Chodzi głównie o jedzenie, bo obsługa i ogólnie atmosfera bez zastrzeżeń. Miałem 10 rocznice ślubu i zaprosiłem małżonkę na elegancką, romantyczną kolację. Zamówiliśmy "Górkę cielęcą...." i "Roladę z kurczaka". Dostaliśmy gratis przystawkę - jakiegoś doprawionego kurczaka na zimno. OK. Zaczęło się kiedy przynieśli dania główne. Górka cielęca - wyobrażałem sobie jakieś wyselekcjonowane chude mięsko a dostałem same żyły które nie dało się połknąć. Musiałem wypuć w serwetkę. Kalafior bez soli. W szpinaku czułem piasek. Jedynie dobre było ciasto francuskie z czymś w środku, które było dodatkiem całego dania. Żona zamówiła tą roladę z kurczaka a to była po prostu ugotowana pierś i dodatkowo ziemniaki całkowicie bez soli. Pierwszy raz tam jedliśmy - chociaż to za duże słowo jedliśmy. Wyszliśmy zawiedzeni i na pewno już tam nie wrócimy!!!

PustaMiska - akcja charytatywna
Top Blogi

Mikser Kulinarny - blogi kulinarne i wyszukiwarka przepisów